Poznajmy się

wtorek, 1 kwietnia 2014

Wycieczka do Warszawy

Warszawa, 20 marca 2014r.

Nasz pobyt w Warszawie był bardzo udany. Na wycieczkę wyjechaliśmy o godzinie 4.30 z parkingu i bardzo szybko, bez przerw, dotarliśmy do stolicy. Najpierw zwiedziliśmy Telewizję Polską i spotkaliśmy się z aktorką  Dominiką Gwit. Poznaliśmy pracę wielu ludzi, którzy uczestniczą przy produkcji seriali i programów telewizyjnych. Później udaliśmy się  na halę Ursynów, gdzie oglądaliśmy mecze i zbieraliśmy autografy od zawodników i uczestników Polish Open 2014 w Badmintona.
                 Po obejrzeniu meczy, naszych wspaniałych zawodników, pojechaliśmy na starówkę w Warszawie. Widzieliśmy, tam: Zamek Królewski, Kolumnę Zygmunta, Stary Rynek, Pomnik Małego Powstańca, Syrenkę i Pałac Księcia Józefa Poniatowskiego.
Następnie pojechaliśmy na Stadion Narodowy.Tam udaliśmy się na punkt widokowy.
Kolację zjedliśmy w Burger Kingu po kolacji pojechaliśmy do domu.Wróciliśmy o godz. 1:00.
                      Wycieczka była bardzo udana.
                                             Dominika, Wiktoria i Karolina.