Poznajmy się

środa, 29 maja 2013

Wycieczka - trzeci dzień.

Galeria zdjęć

Kraków - Rynek Starego Miasta

Dzisiaj wstaliśmy o godz.7.00. Następnie zjedliśmy pyszne śniadanie
i wyruszyliśmy w drogę do Krakowa.  Celem naszej podróży do tego pięknego miasta było obejrzenie spektaklu teatralnego pt. ,,Piękne kwiatki”, przygotowanego przez aktorów Teatru ,,Groteska". Po przedstawieniu udaliśmy się na Rynek Starego Miasta i do Sukiennic, gdzie mogliśmy kupić pamiątki.  Następnie wyruszyliśmy w stronę Wawelu, tam obejrzeliśmy dziedziniec, a ze wzgórza zamkowego podziwialiśmy wspaniałą panoramę okolic Krakowa. Niestety, nasz pobyt w tym mieście zbliżał się ku końcowi, musieliśmy wyruszyć w drogę powrotną.
Kraków - Wawel

W Mielcu wstąpiliśmy do Mc Donalda na obiadokolację, zaraz po niej ruszyliśmy dalej do domu. Dzięki naszym opiekunom: pani Marzenie Wityk, panu Rafałowi Malcowi, panu Januszowi Głębockiemu oraz panu Sławomirowi Moździochowi zdobyliśmy  wiele ciekawych informacji. Wycieczka była udana, ale niestety jak wszystko, co dobre, dobiegła końca. Mamy nadzieję, że w przyszłym roku znowu wyruszymy na poszukiwanie przygód.