Poznajmy się

środa, 29 maja 2013

Wycieczka - drugi dzień

GALERIA ZDJĘĆ

Tym razem klasa 4a nie miała już siły, "produkować się"na blogu i dlatego korzysytamy z notatek klasy 5a. Przyjaźń międzyklasowa musi dawać korzyści dla wszystkich.
Zapraszamy rodziców do obejrzenia dzisiejszej galerii i proszę nie zazdrościć. Pogoda  była zamówiona:

DZIEŃ 2

Dzisiaj pobudka była o godzinie 8.00. A za oknem słoneczko i piękne widoki. Śniadanko jak zwykle przepyszne. O godzinie  10.00  rozpoczęła się zbiórka i spotkanie z przewodnikiem który nas zaprowadził na Rusinową Polane. Po drodze same piękne widoki. Kiedy dotarliśmy na miejsce zrobiliśmy sobie kolejne pamiątkowe zdjęcia. Chętne osoby wybrały się w stronę Gęsiej Szyi z p. Januszem i p. Rafałem na krótką sesje zdjęciową. Po odpoczynku ruszyliśmy w dalszą drogę do kościołłka na Wiktorówce. Po czym wróciliśmy do autokaru i wyruszyliśmy do jednej z najwyżej położonych miejscowości - Ząb (miejsce zamieszkania Kamila Stocha - Mistrza Świata w skokach narciarski z Val di Fiemme), skąd ruszyliśmy na Gubałówkę, tam dostaliśmy czas wolny na kupienie pamiątek. Następnie zeszliśmy z góry i pojechaliśmy na obiadokolacje do pensjonatu. Po posiłku musieliśmy chwilę odpocząć, by mieć siłę na spacer i zakupy na Krupówkach. Dostaliśmy 1h czasu wolnego na zwiedzanie okolicy i kupienie pamiątek. Potem wróciliśmy do autokaru i okazało się, że Krystian zgubił plecak. Po kilku minutach wrócił z plecakiem do autokaru.Wszyscy powróciliśmy do ośrodka bardzo zmęczeni. W planie była jeszcze zabawa "Bitwa na głosy", gdzie rywalizowaliśmy z klasą IVa. Wszyscy walczyli bardzo dzielnie ale bitwa zakończyła się remisem. Dla nikogo wynik nie był ważny, bo liczyła się dobra zabawa, podczas której zrodził się pomysł ułożenia tekstu piosenki "Plecak Urbana" do piosenki "Zupa Romana".

"Kto najlepszy w świecie jest,
Kto na Krupówce, zgubić nie da się,
Kto?
Plecak Urbana...

Reszta tekstu wkrótce, być może do piosenki zostanie nagrany teledysk ;)

Wszyscy wrócili zmęczeni i śpiący do pokoi.

Maja, Małgosia i Wiktoria :)